مجله چرم نیاوران

چرا مدیران کسب و کار باید کیف چرم داشته باشند؟

خانه چرم نیاوران

در بسیاری از مواقع مدیران کسب و کارها به مسائلی مانند ظاهر و نوع کیف و کفش خود توجهی ندارند و یا جزو آخرین اولویت‌­هایشان است. این مدیران ممکن است به خاطر همین بی توجهی در حیطه کاری و معاملات خود شکست بخورند و دلیل آن را ندارند. در این مقاله قصد داریم به تاثیر ظاهر مناسب در فضای مدیریت کسب و کار بپردازیم و در نتیجه اهمیت کیف چرم برای مدیران را روشن کنیم.

با کیف چرم شخصیت مدیریتی خود را به رخ بکشید!

تحقیقات زیادی در مورد تاثیر ظاهر انجام شده است. فشار و رقابت در کسب و کارهای امروزی تا حد زیادی توجه مدیران را به مسائل کوچک و در عین حال موثر سلب کرده است. نیکول ویلیامز، مجری سرشناس کانادایی، اظهار نظر جالبی درباره اهمیت ظاهر دارد: «در بیشتر موارد، ظاهر شما نه تنها شخصیت شما را نشان می­دهد، بلکه تصویری دقیق از کیفیت عملکرد شما را نیز نشان می­دهد.»

توجه داشته باشید که هرگز نباید مانند دیگران باشید. کیف از مواردی است که توجه مردم را جلب می­کنند! دقت کنید که طیف خاصی از کیف­ها در هر کسب و کاری رایج است. کیف شما باید جلوه­ای خاص و مدیر منشانه به شما بدهد؛ از این رو کیف چرم برای مدیران شیک پوش و توانمند، گزینه­ای عالی به حساب می­آید.

تاثیر رنگ کیف بر روان افراد را دست کم نگیرید!

انتخاب رنگ کیف یکی از مواردی است که تاثیر روانی انکارناپذیری روی طرف مقابل شما خواهد داشت. این بدین معنی است که رنگ کیف شما می­تواند بر روابط شما تاثیرگذارد! بر این اساس توصیه ما استفاده از رنگ­های متعادل است. در واقع، طیف­های رنگی پررنگ به هیچ وجه ایده خوبی برای رنگ کیف چرم برای مدیران نیست.

کیف چرم خود را با حیطه کاری تان ست کنید!

امروزه کیف­های چرمی زیبایی وجود دارد که هر کدام برای مکان و فعالیت خاصی مناسب هستند. کیف­های چرمی موجود و مناسب برای کسب و کار­ها، می­توانند بسیار شیک، جادار و خوش دوخت باشند و جلب توجه کنند. یکی از نکات خرید کیف چرم برای مدیران، انتخاب نوع مناسب با توجه به نیاز کاربر است.

بعضی از مدل­های کیف اداری چرم در سبک­های متنوع و شیک عرضه می­شوند. این کیف­ها دارای چندین جیب داخلی و خارجی هستند و فضای کافی را در اختیار افراد قرار می­دهند تا در مجالس و جلسات کاری وسایل لازم را همراه خود داشته باشند. نمونه­ هایی از انواع کیف­های چرم برای مدیران را می­توانید در فروشگاه چرم نیاوران ببینید.

از آنجایی که این نوع کیف­ ها اغلب از بهترین نوع چرم  طبیعی ساخته می­ شوند، سبک، کم وزن، زیبا و در عین حال گران قیمت به نظر می­رسند. همچنین بخاطر دست دوز بودن کیفیت و استحکام دوخت ها بالاست .کیف چرم اداری برای مدیران با توجه به نوع شخصیت و سلیقه افراد از تنوع کافی برخوردار است.

اندازه کیف چرم برای مدیران

یک کیف چرم جدا از مسئله زیبایی باید بتواند نیازهای کاربر را برآورده کند. امروزه اکثر مدیران یک لپ تاپ یا تبلت همراه خود دارند. از یک مدیر شیک نمی­توان انتظار داشت که با کت و شلوار، کوله پشتی یا کیف لپ تاپ به همراه داشته باشد؛ بنابراین تنها گزینه می­تواند کیف دستی چرم باشد. اکثر کیف­های چرم جایگاه ویژه ­ای برای لپتاپ­ ها دارند.

کیف‌­های مدیریتی به گونه­ ای دوخته می­‌شوند که نه خیلی بزرگ و سنگین، و نه خیلی سبک و کوچک باشند. اندازه این کیف­ها معمولا به اندازه یک کیف متوسط ​​است که برای حمل چند کاغذ، سند، چند خودکار یا کارت بانکی و مواردی از این قبیل که مدیران به آن نیاز دارند، استفاده می­شود. در گذشته مدیران علاقه­‌مند به داشتن کیف­ های سامسونت بودند، اما یکی از مشکلات این کیف­ها، نداشتن جاهای تفکیک شده بود. به همین دلیل تولیدکنندگان شروع به ساخت کیف چرم برای مدیران با جاهای تفکیک شده کردند.

کیفیت را فدای قیمت نکنید!

مدیران به طور دائم از کیف خود استفاده می­‌کنند؛ بنابراین خرید یک کیف ارزان و بی­ کیفیت اشتباهی بزرگ است. بهتر است از یک کیف بادوام ساخته شده از چرم طبیعی استفاده کنید. زیرا ماندگاری بالایی دارد. با توجه به اینکه استفاده از محصولات چرم طبیعی یکی از اولویت­های افراد شیک پوش به حساب می­آید، طبیعی است که یک مدیر موفق از کیف چرم استفاده کند. خرید یک کیف چرم برای مدیران می­تواند قدرت، توجه و خوش سلیقه بودن یک مدیر موفق را نشان بدهد.

پیشرفت کاری با خرید کیف چرم برای مدیران

وقتی صحبت از یک مدیر کسب و کار در میان است، به فردی فکر می­کنیم که ظاهری بسیار موجه و منظم دارد. یکی از وسایلی که مدیران همیشه همراه خود دارند، کیف مدیریتی است. طبق تحقیقات و تجربیات، استایل مدیر و کیف چرم عاملی برای موفقیت بیشتر در معاملات و جلسات کاری­شان خواهد بود.

اگر به ظاهر مدیریتی خود اهمیت می­دهید، باید بدانید که خرید کیف چرم مخصوصا از یک فروشگاه معتبر مثل چرم نیاوران، برای حفظ پرستیژ و ظاهر شما بسیار مهم است. سعی کنید با انتخاب مناسب­ترین و زیباترین کیف چرم این پرستیژ را ارتقا دهید و جذاب­تر به نظر برسید.