مجله چرم نیاوران

سفارشی‌ سازی محصولات چرم؛ خدمت ویژه چرم نیاوران

محصولات سفارشی سازی شده چرم

سفارشی‌ سازی محصولات چرم از خدمات ویژه چرم نیاوران برای مشتریانش است. این که از کسی هدیه دریافت کنید حس بسیار خوبی دارد. حال تصور کنید آن هدیه به صورت اختصاصی برای شما طراحی شده باشد و نتوان آن را به کس دیگری داد. مثلا اسمتان رویش حک شده باشد یا جمله ای مخصوص خطاب به شما.

هدیه خود را شخصی سازی و خاص کنید

محصولات چرمی از دیرباز به علت استحکام و همچنین زیبایی و حس لاکچری بودن طرفداران زیادی داشته اند و امروز تنوع این محصولات از هر زمان دیگری بیشتر است.

همچنین انواع محصولات چرمی گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن هستند؛ چه از طرف عاشق به معشوق، چه فرزند به پدر و مادر یا برعکس و حتی هدیه پک های چرمی که به کارکنان شرکت ها و سازمان های مختلف جهت قدردانی توسط مدیرانشان اهدا می شود.

خدمات شخصی سازی محصولات در چرم نیاوران

چرم نیاوران این امکان را فراهم کرده است که بتوانید محصولات چرمی خاص خود را با حک کردن نام، امضا، جمله یا شعری عاشقانه و لوگو شخصی سازی کنید و حس خاص بودن را به عزیزتان بدهید یا کاری کنید که برند و لوگوی شرکت شما در ذهن کارکنان ماندگار شود.

انواع خدمات شخصی سازی سفارش در چرم نیاوران:

  • حک اسم و لوگوی مجموعه با دستگاه لیزر
  • امکان حک دست نوشته با دست خط و امضای مدیر عامل
  • امکان حک انواع نوشته مثل شعر یا جمله عاشقانه
  • داغی برجسته اسم یا لوگوی مجموعه
  • طلا کوب و نقره کوب لوگوی مجموعه

علاوه بر پک های هدیه ای که در لیست محصولات چرم نیاوران وجود دارد می توانید با سایر محصولات نیاوران نیز به دلخواه خود پک درست کنید و نام و امضای مدیرعامل، لوگو و یا اسم فرد دریافت کننده را روی آن حک کنید.

همچنین اگر رنگی غیر از رنگ بندی محصولات چرم نیاوران برای محصولات هدیه شخصی سازی شده مد نظرتان بود، امکان تولید محصولات با رنگ دلخواه شما نیز وجود دارد. البته این مزیت تنها شامل سفارش های تعداد بالا می شود.  

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که طراحی محصولات تماما با برند چرم نیاوران است و طراحی سفارشی محصول پذیرفته نمی شود.

برای دیدن محصولات روی لینک زیر کلیک کنید.

فروشگاه نیاوران

برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

تماس با نیاوران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *